Bintangs/Concertfotografie

Bintangs FiftyFifty – Paradiso 26 februari 2011

Achtergrond Bintangs FiftyFifty_bewerkt-1

Bintangs-Paradiso -nr-1 

Bintangs-Paradiso-nr-2      Bintangs-Paradiso-nr-3

Bintangs-Paradiso-nr-5      Bintangs-Paradiso-nr-4

Bintangs-Paradiso-nr-6     Bintangs-Paradiso-nr-7 

Bintangs-Paradiso-nr-8 

Bintangs-Paradiso-nr-9      Bintangs-Paradiso-nr-12 

Bintangs-Paradiso-nr-11      Bintangs-Paradiso-nr-10 

Bintangs-Paradiso-nr-15      Bintangs-Paradiso-nr-13

Bintangs-Paradiso-nr-14      Bintangs-Paradiso-nr-16

Bintangs-Paradiso-nr-19      Bintangs-Paradiso-nr-17

Bintangs-Paradiso-nr-20 

3 thoughts on “Bintangs FiftyFifty – Paradiso 26 februari 2011

  1. Eindelijk weer wat verse Bintangsfoto’s van je! Mooi gedaan – en dat van achterin de zaal! Ik heb wat zitten aarzelen of ik de D90 mee zou nemen maar o.h.a. vind ik de kwaliteit bij dit soort evenementen wat tegenvallen. Ik had dus mijn compactcamera meegenomen. Een aantal foto’s heb ik op de Bintangshyve gezet. Ik blijf het moeilijk vinden om lekker scherpe foto’s te maken bij de optredens. Ik heb wel nog wat mooie filmpjes gemaakt maar het geluid is niet om aan te horen helaas. Verder was het geweldig gisteren. Dagomar wordt steeds beter (goed te horen op de Fifty Fifty CD’s) en laat zich in de band ook steeds meer gelden. En terecht! Op naar een volgend feestje…..

  2. Tja, ben niet meer zo heel vaak met de band mee. En vaak ontbreekt me gewoon de tijd om de foto’s na te bewerken. Tegen de tijd dat ik dat dan wel gedaan heb vind ik het niet meer de moeite waard ze te publiceren. Maar wie weet wanneer ik weer eens tijd over heb… Ik had gisteren m’n ISO op 2000 staan en het is mij erg meegevallen met de ruis.
    Jammer dat je minder tevreden bent over het geluid van gisteren. Waar ik stond klonk het prima. Af en toe wel wat vol, maar wat wil je als je met zovelen op het podium staat.

  3. Sfeervolle opnamen met veel actie. foto’s met publiek erg goed geschoten. De serie laat zien waar de locatie is. Lichteffecten goed te zien. Prachtig zo, shots rekening gehouden met de dia aankondigingen van nummers. Op zo’n avond is het soms lastig om alles onder controle te houden, maar de foto’s zijn in ieder geval oké.

Geef een reactie

