101 doelen...

update 101 doelen… februari 2012

  Afgelopen maand gingen we zeer voortvarend van start met de 101 doelen. Met het plaatsen van de lijst, het starten van de blog en het vinden van de spaarpot, waren de eerste doelen snel afgestreept.  Het was erg leuk om te ervaren hoe mijn start anderen inspireerden ook hun eigen 101 doelen-lijst te maken. Het maakte een hoop positieve energie bij me vrij. Een gevoel van trots, daar zijn we toch mooi even mee bezig – ha!

Verjaardagskaarten vergeten op te sturen kan ik erg goed. Ik was dan ook ontzettend blij dat ik door de 101 doelen-lijst er bij de eerste op tijd aan dacht ‘m op te sturen. Het is nu alleen denk ik nog wel even verstandig de verjaardagsdata van familie en vrienden te verzamelen en ergens op te schrijven. Dan hebben de volgenden ook wat meer kans om op tijd een verjaardagskaart te ontvangen…

Wat was het heerlijk om even voor mezelf op pad te zijn en ongestoord kleding te passen. Platvoeten had ik na afloop, 
maar de complimentjes over mijn kledingstukken maken dit ruimschoots goed.

Voor...

...Na 2e verflaag

Topper van afgelopen maand was toch wel het opknappen van de kamer van Puck. Wat kneep ik ‘m even toen de verf van de blauwe muur losliet en ik een muur als blauwe schimmelkaas daaraan overhield! Manlief riep al snel; “we bestellen wel gipsplaten en plaatsen die er wel overheen.” Hoe fijn was het dat ik die week vrij was van het werk en daardoor alle gelegenheid had om de muur grondig te schuren. Uiteindelijk viel het namelijk reuze mee met de hobbels en bobbels en ben ik, na twee schilderbeurtjes, behoorlijk tevreden met het eindresultaat.

Een doel waar ik al wel mee gestart ben, maar nog geen berichtje aan heb besteed (deze volgt binnenkort) is het blind leren typen. Ik heb via Chrome een programmaatje gevonden dat mij dat fijntjes kan leren. Alleen raken mijn vingers bij het toevoegen van de tweede letterreeks al in de knoop. Ach, gelukkig hoef ik mijn doelen niet volgende week al klaar te hebben!

2 thoughts on “update 101 doelen… februari 2012

  1. =D
    Het is ook gewoon leuk om te doen! Goede voornemens zijn niks voor mij, want die ben ik zo weer vergeten. Maar dit kan je doen wanneer het je uitkomt, heeft me weer eens na laten denken over dingen die ik leuk vind om te doen of graag eens zou willen doen en maakt dat ik (eindelijk eens) actie onderneem.

Geef een reactie

