101 doelen...

update 101 doelen… maart 2012

  De afgelopen maand is mijn energie wat meer in andere dingen gaan zitten (met name mijn werk) en zijn mijn 101 doelen een beetje naar de achtergrond geraakt. Maar vergeten waren zij zeker niet! Zo werden er weer 2 verjaardagkaarten op tijd verstuurd dankzij mijn doelenlijstje.

Ook mijn type-huiswerk probeer ik braaf te doen. Mijn lezers, als stok achter de deur, 
kan ik daarbij als hulp wel gebruiken.

 

En vandaag, op de valreep, heb ik mijzelf getrakteerd op wat eenvoudige make-up. Ik, die nooit make-up gebruik, ben toch wel erg benieuwd of ik mij daarmee wat ‘vrouwelijker’ ga voelen…

2 thoughts on “update 101 doelen… maart 2012

  1. Wat leuk om weer een update te lezen. Ik ben erg benieuwd hoe de makeup je bevalt! Krijgen we het ook nog te zien en te weten? 😉

    • Hihihi – eerst maar eens oefenen het op te brengen zonder er direct als een pop uit te zien! En wie weet als ik het wat gewoon ben dat er dan nog eens een fotootje volgt… 😀

Geef een reactie

