101 doelen...

En nog eentje!

Op mijn 101 doelen-lijstje stond als doel ook de wens een goede profielfoto van mezelf te (laten) maken. Gisteren was ik weer lekker aan het spelen met het cameraatje van mijn nieuwe telefoon. Wat kan ik daar toch fijn fotootjes mee maken, en wat zijn er een hoop leuke (en gratis!) appjes om deze fotootjes te bewerken! En zo ontstond spontaan mijn nieuwe profielfoto:

Voor dit moment ben ik er zeer content mee

^_^

One thought on “En nog eentje!

Geef een reactie

