101 doelen...

Heb ik toch zomaar…

Weer een puntje afgestreept van mijn 101 doelen-lijst! Zonder dat ik er dit keer zelf erg in heb gehad! Namelijk nummer 58, zelf een pizza maken.  Ik was helemaal vergeten dat ik deze op de lijst had staan…

Vorige week zaterdag hadden de kinderen en ik het rijk voor ons alleen. Een makkelijke maaltijd staat dan al snel op het programma. Maar dit keer had ik geen trek in die kant-en-klare dingen. Leek me dus een leuke activiteit om de kinderen zelf hun pizza klaar te laten maken. Eerst samen de boodschappen gedaan en alle benodigde spullen in huis gehaald. Nog niet eerder werd de klok zó vooruit gekeken om eindelijk te mogen gaan helpen met koken. Samen hebben ze het deeg gekneed en nadat ik deze op het bakblik had uitgerold werd deze nauwkeurig voorzien van alle overige ingrediënten. Vol ongeduld werd de pizza in de oven geschoven. En man-o-man, wat hebben wij daarna met smaak van onze zelfgemaakte pizza gegeten…

Geef een reactie

