101 doelen...

Update 101 doelen… april 2012

De hele dag loop ik er al tegen aan te hikken deze update te maken. Voor mijn gevoel ben ik namelijk afgelopen maand helemaal niet zo betrokken geweest bij mijn 101 doelen lijst… Hoe leuk is het dan om, terwijl je alles op een rijtje zet voor het verslag, tot de ontdekking te komen dat je er op één dag twee af kan strepen! Daar krijgt de motivatie weer echt een oppepper van.

Afgelopen maand heb ik mezelf dus de iPhone4S kado gedaan voor mijn verjaardag. Ik ben zo blij als een kind met dat ding.  Door manlief werd ik getrakteerd op een etentje bij de Japanner. Voor het eerst van leven heb ik dus sushi gegeten. Met de kinderen heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens zelf pizza gebakken. Wat een pret hadden wij om deze klaar te maken. En wat heeft de pizza de kinderen toch goed gesmaakt. Zeker voor herhaling vatbaar, zowel de sushi als het zelf pizza bakken met de kinderen. En als toetje had ik ook nog een puike profielfoto uit de hoge hoed getoverd!

                                                         

Over het blind leren typen ga ik het nu dus maar even niet hebben. Die is er namelijk totaal bij ingeschoten…

Geef een reactie

