101 doelen...

Mijn kijk op… het afgelopen jaar

Vorig jaar rond deze tijd nam ik mij voor weer actief te gaan bloggen en anderen een kijkje te geven in mijn leven. Het 101 doelen in 1001 dagen-project zou daarbij een mooi uitgangspunt zijn. En we gingen heel voortvarend van start! 

En met het resultaat tot nu toe ben ik niet geheel ontevreden. Zelfs nu de klad er een beetje in is gekomen, zijn er toch regelmatig bezoekers op mijn blog. Afgelopen jaar is het mij gelukt 35 berichten te posten. Een gemiddelde van 0,67 berichten per week! Dat is vaker dan ik van te voren had verwacht. Een kleine 202 foto’s werden ge-uploaded om deze berichten te verfraaien. Het meest populaire bericht werd weliswaar gepost op 13 november (Het hoofdstuk is uit…), maar het meest van allemaal gelezen op 14 november 2012. Wel 92 bezichtigingen leverde dit op.

En nu zijn we dus een jaar verder. Goede voornemens doe ik nog steeds niet aan. Nou ja, misschien dan stiekem toch wel een beetje. Eén voornemen is namelijk om lekker verder te gaan met dit blog. Wie weet zelfs wel weer een beetje actiever…

Happy2013

One thought on “Mijn kijk op… het afgelopen jaar

  1. Uhm,.. lesje rekenen 53 weken per jaar en 35 berichten… dat is ongeveer elke 1,5 week een bericht, niet 1,5 berichten per week.

    Ik lees met plezier mee!

Geef een reactie

