..MeMyself&I

Kwijt…

20131006-204430.jpg Jullie hebben het vast al gemerkt. Ik ben ‘m kwijt. De ‘drive’ om met regelmaat te schrijven, het doel waarmee ik dit blog was gestart, ineens was het het allemaal niet meer…

Het uiterlijk van de blog was niet wat ik wilde. Dus experimenteerde ik wat. Maar tot nu toe heb ik dé lay-out nog niet gevonden…

Het doel van mijn blog, anderen een kijkje in mijn kijk op zaken geven, deed er ineens niet meer toe. Wat heb ik nou eigenlijk te vertellen en wie zit er nou op te wachten. En wat wil ik nou eigenlijk wel en niet bloot geven van mijzelf…

De 101 doelen in 1001 dagen, zo enthousiast mee gestart, maar, net als zoveel goede voornemens, uiteindelijk een stille dood gestorven. Ik zie de lijst en het doet me niks meer. De doelen komen niet meer overeen met waar ik nu in het leven sta. En om ze dan onbevlogen na te blijven streven… Nee, dat is niks voor mij…

Maar het kriebelt wel. Het bloggen trekt wel. En dus ga ik mij eens goed bezinnen. Waarover wil ik wat ‘vertellen’ en voor wie. Is die inspiratie terug, dan volgt de juiste vormgeving vanzelf.

Tot die tijd zeg ik: Heel veel leesplezier bij andere bloggers en wie weet, tot ziens!

Geef een reactie

