..MeMyself&I/Familie Jansen

Het komt weer goed…


image

 …Dat is tegenwoordig mijn mantra.  Je verwacht al een tijdje dat er wat gaat gebeuren. En van alle slechte scenario’s die je maar kan bedenken hoop je dan op de meest gunstige. Toch kwam de uiteindelijke berichtgeving nog onverwachts. De werkgever is failliet, wordt ‘overgenomen’ door een andere partij, helaas voor jou is daar geen plek. Na bijna 20 jaar stopt het hier voor jou.

 Heel even is er een moment van ongeloof. Gevoel van boosheid, onrecht en frustratie komt ook nog voorbij. Maar al snel komt er het besef; dit is het feit, het is niet anders. We moeten verder. Bij de pakken neer gaan zitten is geen optie. Beter nog, hier zal ik alleen maar weer sterker uitkomen!image

 

Het is goed. Dit is hét moment. Nieuwe mogelijkheden, nieuwe keuzes, nieuwe kansen. Wie zijn ogen open heeft, vindt uiteindelijk weer wat moois op het pad. Daar ben ik van overtuigd.

Dus, neem gerust een kijkje op mijn LinkedIn-profiel. Wie weet ben ik net diegene die gezocht wordt…

 

Geef een reactie

